Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

Ο Αλέξανδρος Γούδας στη "Gallery", στη Θεσσαλονίκη


Κάθε Τετάρτη στη "Gallery", στη Θεσσαλονίκη
(κάπου μεταξύ Εγνατίας-Βενιζέλου-Ερμού-Ίωνος Δραγούμη)
από 11μ.μ. έως 2-3 το πρωί...

Την προηγούμενη Τετάρτη, ως τις 12,30 απόλαυσα καλή μουσική, καλό τραγούδι,καλή παρέα, όμορφο περιβάλλον... μόνο που θα προτιμούσα λίγο ακόμα φωτισμό (για να έχω καλύτερη λήψη με τη μηχανή μου...)
Να ευχαριστήσω κι από δω τον δεξιοτέχνη πιανίστα Αχιλλέα,
την Έλσα, που συν τοις άλλοις είναι και ...συνάδελφός μου (φιλόλογος γαρ),δασκάλα φωνητικής έμαθα (σίγουρα θα της ζητήσω να με βοηθήσει να βελτιώσω την α-δεξιότητά μου στο ...άδειν. Συνεργάστηκε με Μίκη Θεοδωράκη, Μανώλη Μητσιά, Βασίλη Λέκκα, Δημήτρη Ζερβουδάκη. Πολύ ενδιαφέροντα μου ακούστηκαν όλα αυτά...
Έτσι αποφάσισα να πάω σε ένα χώρο που δεν συνηθίζω να επισκέπτομαι(την τελευταία ...30ετία) και ...δεν έχασα! Άκουσα έντεχνο τραγούδι (καλά,είπα,γιατί λεν ότι οι νέοι δεν ακούν απ'αυτά; Όλο νέοι ήταν εκεί μέσα...και ξεχάστηκα...και νοστάλγησα...και ένιωσα τελικά πολύ πολύ όμορφα...)
Παρά λίγο ...να σηκωθώ να χορέψω όχι "φανταστικό" αλλά πραγματικό ταγκό, όταν ο Αλέξανδρος (κι αυτός φιλόλογος,τον πήρα το άλλο βράδυ στο "Φιλόλογο", όπου παρακολουθήσαμε παρουσίαση συγγραφέως,βλέπ. ανάρτηση 28 Φεβ.)παίρνοντας το μικρόφωνο και ...το σκύλο του μας ...χόρεψε "ένα φανταστικό ταγκό"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: